کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

با مطالعه مطالب این وبلاگ می توانید ضمن دیدن مطالب علمی، خبری جدید و جذاب، خنده دار، عجیب، علمی، به کسب درآمد بپردازید، بدون اینکه زمان زیادی برای این کار بگذارید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

انجمن رقص در دنیای مجازی

دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۲۰ ب.ظ

از زمانی که فیس‌بوک نام خود را به متا تغییر داد و برنامه‌های خود را برای آوردن همه ما به دنیای متاورس اعلام کرد ، برنامه‌هایش برای آینده‌ای دیجیتالی به هم پیوسته جایگزین رمزنگاری و بلاک چین به‌عنوان کلیدواژه آینده‌نگر صنعت شده است.

نشده است. برای بسیاری، مزایایی که برای تعامل اجتماعی آنلاین به ارمغان می آورد (از کلاس های آموزشی گرفته تا دوستیابی و یافتن عشق) در حال حاضر در جوامع پر رونق واقعیت مجازی آنلاین وجود دارد.

 

در مسابقه مستند جشنواره فیلم ساندنس امسال، جو هانتینگ میزبان اولین نمایش جهانی فیلمش با واقعیت مجازی ملاقات کردیم. این مستند کاملاً در داخل VR Chat با استفاده از هدست Hunting's Valve Index VR و دوربین سفارشی به نام لنز VRC فیلم‌برداری شده است - یک برنامه شخص ثالث که به Hunting اجازه می‌دهد عکس‌های واقع گرایانه ایجاد کند که گویی این یک مجموعه مستند در دنیای واقعی است.

 

این فیلم در مدت زمان تقریباً یک ساعت و سی دقیقه‌ای خود، یک نمای کلی از آنچه VR Chat و دنیای آن ارائه می‌کند، ارائه می‌کند. فضاهای سازنده برای برنامه‌نویسان جهانی برای ملاقات و اشتراک‌گذاری پروژه‌ها، مناطق خصوصی برای دوستانی که می‌توانند پس از یک روز کاری پرمشغله به آن‌ها برسند، نمایشگاه‌هایی برای رفتن به یک قرار عاشقانه، و حتی سالن‌هایی برای اجرای نمایش‌های بداهه یا رقص‌های عجیب و غریب وجود دارد. دنیایی که در واقعیت معمولی داریم.

 

We Met in Virtual Reality دارای کاربران مختلفی است اما بیشتر بر داستان های پنج موضوع تمرکز دارد. 

به عنوان مثال چهار اسم زیر را ببینید، این چهار نفر در دنیای مجازی به کمک فیسبوک متا با هم مرتبط شده اند. این نام ها ، نامهایی است که برای خودشان در دنیای مجازی انتخاب کرده اند.

DustBunny و Toaster، و IsYourBoi و DragonHeart زوج هایی هستند که در VR Chat با هم آشنا شدند. DustBunny یک مربی رقص تناسب اندام است و با توستر از طریق رقص VR آشنا شد. IsYourBoi و DragonHeart نیز از طریق رقص با هم آشنا شدند. آنها هم مجری و هم مدیر انجمن رقص VR عجیب و غریب Club Zodiac هستند.

 

جنی، موضوع پنجم فیلم، یک معلم داوطلب در جامعه دست های کمک کننده است. او در مدرسه زبان اشاره آمریکایی آنها که در VR Chat وجود دارد کار می کند و به ایجاد یک محیط حمایتی برای همه کاربران واقعیت مجازی شنوایی، ناشنوا و کم شنوا کمک می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی