کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

با مطالعه مطالب این وبلاگ می توانید ضمن دیدن مطالب علمی، خبری جدید و جذاب، خنده دار، عجیب، علمی، به کسب درآمد بپردازید، بدون اینکه زمان زیادی برای این کار بگذارید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

ایلان ماسک باهوش است، اما ESG را درک نمی کند

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۷ ق.ظ

به گفته مدیر عامل Clarity AI، یک شرکت فناوری متخصص در ارائه نرم افزار برای ارزیابی پایداری، ایلان ماسک، رئیس تسلا ممکن است معنای ESG (محیط زیست، اجتماعی، و حاکمیت) را اشتباه متوجه شده باشد.

ربکا مینگولا ماه گذشته در مصاحبه ای با CNBC " Squawk Box Europe " از سردرگمی پیرامون معنای واقعی ESG صحبت کرد.

 

او گفت: "بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که ممکن است فقط بر روی تاثیرات آب و هوا متمرکز شود." نه فقط «سرمایه‌گذاران زیادی»، حتی ایلان ماسک نیز در این مورد توییت کرد.»

 

در ماه می، تسلا سازنده خودروهای الکتریکی از شاخص ESG S&P 500 حذف شد. در پاسخ، ماسک توییت کرد که ESG یک "کلاهبرداری" است که "توسط جنگجویان جعلی عدالت اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است."

 

در همین توییت همچنین اشاره شد که اکسون موبیل "از نظر محیط زیست، اجتماعی و حکومت (ESG) توسط S&P 500 رتبه ده بهترین در جهان را دریافت کرد، در حالی که تسلا در لیست قرار نگرفت." این ابر بزرگ نفت و گاز به عنوان یکی از "10 عنصر اصلی بر اساس وزن شاخص" فهرست شده است.

 

مانند مدیرعامل خود، تسلا نیز به بحث‌های فزاینده در مورد ESG توجه کرده است. در گزارش تاثیر خود برای سال 2021، این موسسه گفت: "روش‌های ارزیابی فعلی ESG اساساً ناقص هستند. برای دستیابی به تغییرات ضروری، ESG باید برای اندازه‌گیری تاثیر دنیای واقعی تکامل یابد."

 

این گزارش افزود: «گزارش‌های فعلی محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) دامنه تأثیر مثبت بر جهان را اندازه‌گیری نمی‌کند. در عوض، بر اندازه‌گیری ارزش دلاری ریسک/بازده تمرکز دارد.»

 

"سرمایه گذاران فردی - که پول خود را به صندوق های ESG موسسات سرمایه گذاری بزرگ می سپارند - شاید نمی دانند که پول آنها می تواند برای خرید سهام شرکت هایی استفاده شود که تغییرات آب و هوایی را بدتر می کنند، نه بهتر."

 

 

"اما این نشانه خوبی است از... اینکه چگونه ایلان ماسک معنی ESG را نمی‌فهمد... و او یک فرد فوق‌العاده باهوش است، درست است؟ بنابراین حدس می‌زنم که اگر این اتفاق برای او بیفتد، برای بسیاری از سرمایه‌گذاران دیگر نیز اتفاق می‌افتد."  

 

بنابراین به همین دلیل بسیار مهم است که آنها ابزارها و درک بهتری از معنای واقعی ESG داشته باشند و چارچوب های مختلف در تلاش برای اندازه گیری چه چیزی هستند.

  در حالی که توجه زیادی به جنبه "محیط زیستی" می شود، هر دو رشته اجتماعی و حاکمیتی نیز مهم هستند.

 

به عنوان مثال، بانک تجاری بریتانیا که متعلق به دولت است، ESG را به عنوان «اصطلاح جمعی برای تأثیر یک کسب و کار بر محیط زیست و جامعه و همچنین میزان قوی و شفاف بودن حکمرانی آن از نظر رهبری شرکت، دستمزد اجرایی، حسابرسی، مدیریت داخلی، توصیف می کند. کنترل ها و حقوق سهامداران."

 

شستشوی سبز

بحث‌های پیرامون ESG و پایداری با توجه به نگرانی‌های فزاینده در مورد مسائل اجتماعی و محیط‌زیست، تبلیغات را به خود جلب کرده است.

 

شرکت‌ها در سراسر جهان تلاش می‌کنند اعتبار پایداری خود را با اعلام اهداف خالص صفر و برنامه‌هایی برای کاهش ردپای زیست‌محیطی فعالیت‌های خود تقویت کنند.

 

با این حال، در برخی از بخش‌ها، با توجه به اینکه دستیابی به جزئیات دقیق اغلب دشوار است و تاریخ‌های دستیابی به این اهداف، گاهی اوقات چندین دهه دورتر است، در مورد بسیاری از ادعاهای مربوط به پایداری که کسب‌وکارها مطرح می‌کنند، تردید قابل توجهی وجود دارد.

 

این اغلب منجر به اتهامات مربوط به شستشوی سبز می شود، اصطلاحی که گروه کمپین محیط زیستی Greenpeace UK یک تاکتیک روابط عمومی نامیده است که برای ایجاد یک شرکت یا محصول دوستدار محیط زیست بدون کاهش معنی دار اثرات زیست محیطی آن استفاده می شود.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی