کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

با مطالعه مطالب این وبلاگ می توانید ضمن دیدن مطالب علمی، خبری جدید و جذاب، خنده دار، عجیب، علمی، به کسب درآمد بپردازید، بدون اینکه زمان زیادی برای این کار بگذارید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

پیش‌بینی وال استریت در مورد بیت کوین

جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵ ق.ظ

کسانی که بر این باورند که بیت کوین قبلاً به کف رسیده است، ممکن است ناامید شوند، آخرین نظرسنجی بلومبرگ MLIV Pulse نشان می دهد که 60 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که بزرگترین ارز دیجیتال جهان در حال بازگشت به 10000 دلار است. در این میان، 40 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که در نهایت سطح 30000 دلار را پس می‌گیرند. 

اکثر سرمایه‌گذارانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، حداقل درجاتی از شک و تردید در مورد ارزهای دیجیتال ابراز کرده‌اند

 

پس از اینکه فدرال رزرو ایالات متحده با برداشتن حمایت های پولی فوق العاده خود، پای خود را از روی پدال گاز اقتصاد ایالات متحده برداشت، بازار ارزهای دیجیتال با سهام ایالات متحده اصلاح شد. همانطور که U.Today گزارش داد ، بانک مرکزی در مسیر اعلام افزایش ۷۵ واحد پایه دیگر نرخ بهره در این ماه برای تورم است. افزایش نرخ ها پیامدهای مهمی برای دارایی های ریسکی مانند بیت کوین دارد.

اگر نظر پاسخ دهندگان در نظرسنجی درست باشد، بیت کوین در مسیر ثبت کاهش 43 درصدی دیگر قرار دارد. در 18 ژوئن، بیت کوین ، این ارز دیجیتال پرچمدار، به 17622 دلار سقوط خواهد کرد، که پایین ترین سطح از دسامبر 2020 است. این نشان دهنده پایین ترین سطح اصلاحات در حال انجام است، اما برخی از نام های بزرگ بر این باورند که ارز دیجیتال bellwether هم می تواند بسیار پایین تر سقوط کند. همانطور که توسط وبسایت یو-تودی گزارش شده است ، آقای اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی در Guggenheim Partners، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین ممکن است در نهایت به 8000 دلار سقوط کند. مایک نووگراتز ، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، علیرغم اینکه در درازمدت نسبت به صنعت ارزهای رمزپایه صعودی بود، حکم نکرد که ارزهای دیجیتال برتر در کوتاه مدت دردسرهای بیشتری را تجربه کنند.

این متن توسط

Alex Dovbnya (معروف به AlexMorris) یک متخصص ارزهای دیجیتال، تاجر و روزنامه‌نگار است که تجربه گسترده‌ای در پوشش همه چیز مربوط به صنعت در حال رشد دارد نوشته شده.

 تخصص الکس: از تجزیه و تحلیل قیمت گرفته تا اختلال در بلاک چین. الکس بیش از 1000 مقاله برای U.Today، CryptoComes و سایر رسانه های فین تک نوشته است. او به ویژه به روندهای نظارتی در سراسر جهان که آینده دارایی های دیجیتال را شکل می دهند علاقه مند است، می توانید با آدرس alex.dovbnya@u.today تماس بگیرید.

​​​​​

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی