کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

با مطالعه مطالب این وبلاگ می توانید ضمن دیدن مطالب علمی، خبری جدید و جذاب، خنده دار، عجیب، علمی، به کسب درآمد بپردازید، بدون اینکه زمان زیادی برای این کار بگذارید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

کاهش قیمت مواد غذایی !!!

شنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۶ ق.ظ

کاهش قیمت مواد غذایی 

آژانس ملل متحد می گوید قیمت جهانی مواد غذایی در ماه جولای دوباره کاهش می یابد.

شاخص قیمت جهانی آژانس مواد غذایی سازمان ملل متحد در ماه ژوئیه بار دیگر کاهش یافت و از رکوردی که در ماه مارس به ثبت رسیده بود فاصله گرفت، تا حدی به لطف توافق بین اوکراین و روسیه برای رفع محاصره دریایی که حمل و نقل غلات اوکراین را متوقف کرده بود.

 

شاخص قیمت مواد غذایی سازمان خواربار و کشاورزی (فائو) که بیشترین کالاهای غذایی در سطح جهان را مورد معامله قرار می دهد، در ماه گذشته به طور میانگین 140.9 واحد در مقایسه با 154.3 اصلاح شده در ماه ژوئن بود. رقم ژوئن قبلاً 154.2 اعلام شده بود.

 

شاخص ژوئیه همچنان 13.1 درصد بالاتر از سال قبل بود که به دلیل تأثیر تهاجم به اوکراین، آب و هوای نامساعد و هزینه های بالای تولید و حمل و نقل افزایش یافت.

 

قیمت مواد غذایی در ماه مارس پس از حمله روسیه به اوکراین به بالاترین حد خود رسید و این نگرانی را ایجاد کرد که درگیری بین دو سبد نان جهان باعث گرسنگی در کشورهای متکی به صادرات آنها شود.

 

ماکسیمو تورورو، اقتصاددان ارشد فائو در بیانیه ای گفت: «کاهش قیمت کالاهای غذایی از سطوح بسیار بالا مورد استقبال قرار می گیرد، به ویژه وقتی که از دیدگاه دسترسی به غذا دیده شود.

 

وی با اشاره به قیمت بالای کود، چشم انداز تیره اقتصاد جهانی و حرکت ارز گفت: «با این حال، بسیاری از ابهامات باقی مانده است.

 

او گفت که چشم انداز تاریک اقتصاد جهانی، نوسانات ارز و قیمت بالای کود - که می تواند بر تولید آینده و معیشت کشاورزان تأثیر بگذارد - همگی فشارهای جدی برای امنیت غذایی جهانی ایجاد می کنند.

https://www.dailysabah.com/business/economy/world-food-prices-fall-again-in-july-un-agency-says#

شاخص‌های قیمت روغن نباتی، شکر، لبنیات، گوشت و غلات همگی در ماه ژوئیه با کاهش 14.5 درصدی گندم در مقایسه با ماه به ماه کاهش یافت که بخشی از آن به دلیل توافق بین اوکراین، روسیه، ترکیه و سازمان ملل برای رفع انسداد صادرات غلات از این کشور بود از بنادر دریای سیاه.

 

فائو گفت که شاخص قیمت ذرت در ماه جولای 10.7 درصد کاهش یافت که بخشی از آن به دلیل توافق روسیه و اوکراین و همچنین افزایش دسترسی فصلی از سوی تولیدکنندگان کلیدی آرژانتین و برزیل بود.

 

سازمانی که این عملیات را ترتیب می دهد گفت که سه کشتی حامل 58041 تن ذرت در روز جمعه مجاز به ترک بنادر اوکراین شدند. اولین کشتی حامل غلات اوکراینی روز دوشنبه از اودسا به حرکت در آمد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی