کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

نحوه کسب درآمد از طریق روشهای ساده و روزمره

کسب درآمد از داخل منزل

با مطالعه مطالب این وبلاگ می توانید ضمن دیدن مطالب علمی، خبری جدید و جذاب، خنده دار، عجیب، علمی، به کسب درآمد بپردازید، بدون اینکه زمان زیادی برای این کار بگذارید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

بررسی Ruinsmagus

جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹ ب.ظ

Ruinsmagus 

دارای هنر خارق‌العاده و نبردی قوی است، اما حملات به سیاه‌چال آن نمی‌تواند از تکرار جلوگیری کند.
 برای بررسی کامل Ruinsmagus ما به ادامه مطلب مراجعه کنید.
به عنوان کسی که تمایل خاصی به رسانه ندارد، باید اعتراف کنم که انیمه در VR واقعاً خوب کار می کند. شما واقعاً می توانید احساس کنید که آن شخصیت های بزرگ و با چشمانی که به روح شما خیره شده اند و بافت همبند بین بازیکن و NPC سریعتر از دنیای واقعی تر رشد می کند. به علاوه سبک کلی بصری واقعاً در داخل یک هدست ظاهر می شود.
Ruinsmagus از این برای تأثیرات عالی استفاده می کند. این یک ماجراجویی صمیمانه است که بسیاری از ویژگی‌های انیمه‌های عالی را در خود دارد: بازیگرانی مشتاق و با شخصیت، داستان‌های پرجمعیت برای تجسم بخشیدن به دنیای بت‌هایش و موسیقی فراگیر که در لحظه‌های مناسب، هم کمدی و هم دراماتیک را کاملاً لمس می‌کند. مانند توکیو کرونوس و سایرین قبل از آن، واقعاً احساس می‌کنید وارد دنیایی می‌شوید که قبلاً فقط در مانگا و صفحه‌نمایش به آن نگاه می‌شد. به عنوان بخشی از ارائه VR، Ruinsmagus یک نامه عاشقانه است که آماده امضا، مهر و موم و تحویل است.
 
با این حال، برخی از عناصر دیگر آن هنوز کاملاً وجود ندارند.
 
انصافاً عمق شگفت انگیزی در این خزنده سیاهچال VR وجود دارد. با بازی به عنوان عضوی از انجمن صنفی، روزهای خود را به گشت و گذار فراتر از یک شهرک کوچک و وارد مجموعه ای از خرابه های باستانی می گذرانید تا به تدریج اسرار آنها را کشف کنید. نگهبانان سنگی راهروها را تعقیب می کنند و آماده مقابله با حملات گلوله ای به سبک جهنم هستند. برای دفع آنها، هنگام دفاع از خود با یک سپر، انواع حملات جادویی را انجام می دهید.
 
به اعتبار خود، توسعه دهنده CharacterBank فکر زیادی برای مبارزه با بازی کرده است. شما یک حمله برد استاندارد دارید که توسط دو حرکت ویژه پشتیبانی می‌شود - که همه آنها را می‌توان با توانایی‌های جدیدی که از طریق پیشرفت داستان باز می‌شوند جایگزین کرد - و ترکیبی از حرکات خط تیره کوتاه و سپر مبتنی بر زمان‌بندی گزینه‌های زیادی را در هر دو حالت تهاجمی به شما می‌دهد. و طرف های دفاعی
وقتی کلیک می‌کند، اکشن Ruinsmagus بسیار عالی است. می‌توانید پیشگیرانه یک برجک یخی یا سپر جادویی بیندازید تا قبل از ظاهر شدن دشمنان، پشت آن‌ها پنهان شوید، و سپس دور آن‌ها با خط تیره حلقه بزنید تا هنگام پرتاب گلوله‌های آتش، احضار روشنایی یا شلیک رگبار گلوله، از آسیب جلوگیری کنید. ممکن است این یک تجربه بیش از حد فیزیکی نباشد، اما استفاده از سپرها و برخی حرکات دست حداقل بیش از بسیاری از بازی‌های دیگر، اکشن را در VR ریشه‌دار نگه می‌دارد.
 
اما این تطبیق پذیری زیاد به قیمت کمی شهود است. طرح کنترل می تواند ناخوشایند باشد، با اقدامات عمده ای که به ترکیبات و حرکات عجیب اختصاص داده شده است. برای بارگذاری مجدد باید به سمت پایین اشاره کنید و سپس هر دو دکمه دستگیره سمت راست و ماشه را همزمان فشار دهید. بدون خیره شدن مستقیم به دست خود برای مشاهده انیمیشن، هرگز نمی دانید که آیا آن را درست انجام داده اید یا خیر. تغییر اقلام با تکان دادن یک چوب آنالوگ به سمت بالا انجام می شود، که چرخیدن سریع از میان آنها در وسط دعوا را دشوار می کند و زمانی که به یک معجون شفابخش نیاز شدید دارید می تواند خسته کننده باشد.
 
آشنایی شما با کنترل ها با تمرین بهبود می یابد، اما طرح کلی می تواند با تجدید نظر انجام شود. آیتم ها روی سینه شما قرار دارند و می توانید به راحتی به جای احضار یک حرکت خاص، آنها را به طور تصادفی بگیرید، و بسیاری از جادوها شما را ملزم می کنند که در واقع حمله خود را پرتاب کنید که از لحاظ تاریخی علمی نادقیق برای VR است.
 
با این حال، مشکل سازتر این است که Ruinsmagus یک بازی ذاتاً تکراری تقریباً از هر نظر است. همان تعداد انگشت شماری از اتاق‌ها بارها و بارها برای رویارویی با مجموعه‌ای از انواع دشمن که به طور فزاینده‌ای آشنا هستند، استفاده می‌شوند که نیازی به تغییر تاکتیک ندارند، و بسیاری از سطوح دارای نبردهای رئیس اسفنجی گلوله‌ای هستند که ساختار ماموریت کوتاه را متلاشی می‌کنند.
 
اگرچه این ژانر قبلاً در VR به خوبی ارائه شده است، من گمان می‌کنم که این ژانر می‌توانست به‌عنوان یک سرکش واضح‌تر و متنوع‌تر که بسیاری از این مکانیک‌ها را تغییر کاربری داده و خستگی را از بین ببرد، بهتر عمل کند. با پیشرفت داستان، عملاً می توانید بشنوید که CharacterBank این مسائل را تأیید می کند. در یک بخش، برخی از غارها با گرافیتی تزئین شده‌اند، و با پیشروی در اقدامات جدید، تعداد زیادی از انواع دشمنان جدید معرفی می‌شوند.
 
با این حال، هیچ یک از اینها اساساً تجربه اصلی را تغییر نمی‌دهند، و برخی از طرح‌های جانبی در نهایت بیش از هر چیز دیگری به‌عنوان بالشتک ظاهر می‌شوند. اگر در کمپین کاملاً سریع و بدون درگیر کردن داستان باشید، حداقل هفت یا هشت ساعت طول می‌کشد تا تمام ماموریت‌ها را ببینید، اما در اینجا تنوع کافی برای حفظ علاقه‌تان در تمام طول مسیر وجود ندارد.
 
اما، در حالی که گاهی اوقات کهنه است، مبارزه بازی هرگز بد نیست، و به طور کلی طرفداران انیمه احتمالا ارزش دیدن آن را برای لذت بردن از دیگر جنبه های بازی دارند. همانطور که بازی می کنید، مناطق بیشتری از شهر باز می شود و اگرچه سطحی است، اما کاوش، ملاقات با شخصیت های سالم و گرفتن عکس در کافه ها و فروشگاه ها لذت آرامش بخشی است.
 
حتی گاهی اوقات درخشندگی واقعی مانند معرفی رئیس از طریق پنجره های مجازی سه بعدی انجام می شود و سکانس های سرگرم کننده و سبکی ارائه می دهد. برخی از بازیگرانی که با آنها ملاقات خواهید کرد، تعامل با آنها لذت بخش است، مانند دستیار خوش دست شما، آیریس، و ترکیبی از خیابان های سنگفرش شده زیبا و آهنگ های آرامش بخش ویولن کافی است تا بخواهید یک یا دو دقیقه بیشتر در برخی مناطق بمانید.

رایج خراب می‌شوند، از جمله یکی که باعث می‌شود شخصیت‌ها به‌صورت شبح‌های شبح‌وار به نظر برسند که بافت‌های خود را از دست داده‌اند، و دیالوگ می‌تواند از یک پاس دیگر برای اشتباهات تایپی استفاده کند، اما من امیدوارم که اینها رفع‌های نسبتاً سریعی باشند.

 

بررسی Ruinsmagus – برداشت های نهایی

Ruinsmagus یک بازی زیبا با چیزهای زیادی برای دوست داشتن است، اما یک تجربه پر شده است که به سرعت تسلیم تکرار می شود. در حالی که نبرد به خودی خود درگیر است، رفتن به همان مجموعه ای از خرابه ها - اغلب حتی دقیقاً همان اتاق ها - برای مبارزه با دشمنان مشابه برای صدمین بار به زودی ضعیف می شود و می توان کارهای بیشتری برای تغییر تجربه در طول دوره انجام داد. کمپین آن با این حال، از منظر صرفاً نمایشی، بازی یک لذت مطلق و یک لذت برای گذراندن زمان است. برای برخی، این برای دوست داشتن Ruinsmagus کافی است، اما بازی برای تبدیل شدن به یک کلاسیک واقعیت مجازی واقعی به برخی تغییرات ساختاری اصلی نیاز دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی